środa, 11 maja 2016

PYTANIA
  • Imię albo pseudonim. (wiek i zawód - opcjonalnie)

 Agnieszka 32 lata - Projektant ubioru stylista 
  • Kto i kiedy nauczył cię haftować?
w szkole podstawowej chodziłam na zajęcia z haftu i tam się nauczyłam.
Miałam dość długą przerwę około 8 lat i od 2 lat wróciłam do hobby 
  • Pamiętasz swoją pierwszą pracę?
Kolorowy ptak haftowany ze zdjęcia wiec było trudniej 
  • Ile poświęcasz czasu na haftowanie?
staram się wyszywać codziennie po 2-3 godziny jak mam wolny dzień to potrafię nawet cały dzień wyszywać z małą przerwa na zajęcia domowe 
  • Ulubiona kanwa, materiał do wyszywania (rozmiar, kolor, marka)
Aida 14 ct kolor biały i kremowy oraz kolory pastelowe i len 32ct 
  • Twoja lubiona marka muliny
Kiedyś Ariadna teraz z racji tego ze mieszkam we Francji uwielbiam DMC
  • Tamborek, krosno czy może miętosisz w ręku?
kilka razy próbowałam na tamborku ale jakoś powoli mi idzie wyszywanie na krośnie nie próbowałam wiec miętoszę w łapkach
  •  Masz jakieś "hafciarskie przyzwyczajenia"? 
Hafciarskie przyzwyczajenia nic mi do głowy nie przychodzi chyba ich nie mam 
  • Kratki czy bez?
zdecydowanie kratki rysuje pisakiem zmywalnym albo kupuje gotowa kanwę z nadrukowana kratka  do małych wzorów na czystej kanwie 
  • Wyszywasz kilka prac jednocześnie?
Tak to chyba moja zmora teraz nawet mam zaczęte 3 prace i każda w połowie
  •  Masz swoją ulubioną tematykę wzorów? 
Lubie delikatne wzory w żywych i pastelowych kolorach. Tematyki nie mam jako takiej określonej po prostu wzór musi mi się podobać. czasem mam tak ze jak sroka jak jest mega kolorowy to od razu go biorę ;)
  • Inne talenty krawieckie?
Z racji mojego wykształcenia kocham projektować ciuchy co za tym idzie szyć . Czasem tworze coś z Makramy sutaszu koronki frywolitkowej najczęściej biżuterie i dodatki. Po trafie zaprojektować obuwie 
  • Skąd czerpiesz inspiracje?
Korzystam z internetu kupuje dużo gazetek hafciarskich 
  • Co Ci daje haft?
Haft dla mnie to wielka pasja oderwanie od rzeczywistości  w moja bajkę zapomnienie od codzienności relaks   po pracy czysta przyjemność z tworzenia czegoś nowego  
  • Jak przechowujesz akcesoria do haftu?
Mam swoje pudełko ze wszystkimi moimi skarbami do haftowania :)
  • Największe osiągniecie w xxx? (zdjęcie pracy mile widziane :P
Prezent dla moich Rodziców czy do największych się zalicz chyba nie ale dumna z niego jestem 
  • Zdarza Ci się mieć UFOki?
Jeszcze nie robiłam tak bardzo dużego obrazu ale bardzo chce i już mam w planach dwa takie obrazy 


1 komentarz:

  1. Przybliżyłaś troszkę swoją osobę tym postem. Już wiem, że jesteśmy pokrewnymi duszami w hafcie.)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim odwiedzającym za mile komentarze ;)