niedziela, 14 sierpnia 2016

Prezent dla moich rodziców

Obydwoje uwielbiają ten film ''Przeminęło w wiatrem'' 
  Z ulubionej sceny w tym filmie powstaje o to taki projekt 




jeszcze parę dni i haft będzie gotowy 
Prezent gotowy jeszcze tylko zostało dobrać odpowiednia ramkę i można wręczać :)

Obraz doczekał się w końcu oprawy...
 Teraz tylko wręczyć moim rodzicom 
Efekt końcowy jest taki...
sama oprawiałam :)
Ja osobiście jestem zadowolona z końcowego efektu...


Prezent wręczony wisi na ścianie w domu moich rodziców 





3 komentarze:

  1. Ładny haft. Opracowałaś wzorek na podstawie zdjęcia sama?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. Nie wzorek mam z internetu ale udało mi się ze zdjęciem znaleźć odpowiednie jak we wzorze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim odwiedzającym za mile komentarze ;)